Penganjur saya;

Aku bukan penulis novel. Aku juga bukan penulis karya. Tetapi, aku adalah AKU! Semuanya aku coretkan mengikut hasil situasi.

Twit twit!

Album Instagram

Instagram

Subscribe

Kisah FEBRUARI


Hai semua. At last, Februari tiba. Tak sabar rasanya. Dah nak 20 tahun dah aku ni. Macam tak percaya je. Mana tidaknya, umur je 20 tapi muka macam 12 tahun lagikan kan kan? Ahakz! Memandangkan umur pun dah nak mencecah 20, rasa makin neves nak melangkah kehadapan. Kenapa ntah. Maybe akan bertambah banyak cabaran nanti. :)

Eh! Btw, now aku memang borink sikit dgn life aku. Ntah kenapa. Rasa macam bosan jekan. So, in that case, aku macam searching lubang lubang yg boleh buat aku happy. Ape ape pon ok je. :P

Well well well, aku actually tak tahu kenapa sejak akhir akhir ni rasa too lonely. Semua orang busy. Takde siapa nak layan aku. The best part is, now ibarat jatuh ditimpa tangga. 

Bila kita mintak break, orang dengan willing nye setuju on the spot. HAHA. Feel such a loser je. Tapi tak kesah pun. Kalau die sayang, die protect. Bukan lepaskan. Now, aku tahu siapa kaca siapa permata. 

BTW, cinta tu tak diukur pada kekayaan tau. Kalau cinta tu ada harga, nanti lama lama harga cinta tu pun turun. But, now dia dah salah tafsir maybe. Jangan ingat aku sayang, aku takut kehilangan okay. :D

Aku sebenarnye pendam je ape aku rasa. Kadang kadang nak tergaduh tapi aku tarik balik. Macam tarik tali gitu. Nak hidop, orang kata. HEHE.

But, now... rasa macam solo je. Buat ape pun dengan orang lain. Naseb ade kawan kawan. Happy sangat even selalu sakit hatikan tapi berbaloi kalau sakit hati dgn membe kalau nak dibandingkan sebab lelaki. Even kite marah kawan kite pun, pedih die tak macam orang bercouple tu. 

In my case, aku boleh je go on life aku seperti biasa. Nothing broken kot. Ape pun, aku tak sabar nak tunggu tarikh _ _ FEBRUARI tu. Lama dah tunggu. :') 

XOXO-MissJackfruit

No comments:

Post a Comment

Comment palace.